Michael Iversen, Chatbot expert

Michael lever og ånder for at hjælpe andre med at komme godt igang med at lave Chatbots...
Lær at lave en Chatbot til din forretning, webshop eller forening
Vil du spare tid, forbedre kundeservice og øge dit salg via en Chatbot på din Facebook side?
Der er ca. 3 mio. danskere på Facebook – Det bør du udnytte!
Du er kun få timer væk fra at have installeret en Chatbot på din facebook side.
  • Er du ansvarlig for en webshop, forening eller forretning, kan du på få timer bygge en Chatbot, der automatiserer din kommunikation. Chatbotten svarer automatisk på spørgsmål, og sørger for at dine besøgende får præcis den information, de efterspørger, når de efterspørger den.
  •  Med en Chatbot kan du forbedre den daglige drift i virksomheden markant:  
    Du sparer værdifuld tid
    Du hæver niveauet på din kundeservice
    Du får en ekstra salgskanal
  •  Alt det kræver, er at din virksomhed eller forening har en Facebook side
     Chatbotten er gratis at benytte og nem at opsætte.
Brug af Chatbot's
Webshop
En webshop fik i gennemsnit 10-15 beskeder om ugen vedr. åbningstider, fragt og brugsanvisninger.

Kundeservice havde allerede nøje beskrevet disse informationer på deres site.

Webshoppen byggede en Chatbot, og den besvarer nu automatisk alle disse spørgsmål. Spørgsmål, som ikke står beskrevet, videresendes automatisk til webshoppens sædvanlige kundeservice mail.

Webshoppens medarbejdere sparer kostbar tid og kunderne får den efterspurgte information med det samme.
Forening
En sportsklub fik i gennemsnit 25 beskeder om ugen vedr. holdbooking, priser og indhold.

Klubben installerede en Chatbot, som indeholder al relevant information.

Udover tidsbesparelsen og den forbedrede kommunikation til både potentielle og eksisterende medlemmer, sker holdbooking nu også helt automatisk via en online booking formular, som giver gode resultater.


Salg
En konsulent, der sælger kurser, både fysisk og online, fik et stort antal spørgsmål vedr. priser, indhold, niveau, tid og sted.

Informationen lå allerede på sitet, men på grund af et omfattende kursuskatalog, kunne den relevante information være svær at finde.

Virksomheden byggede en Chatbot, der forenkler og målretter informationen, så potentielle kunder ikke leder forgæves. 

Chatbotten bruges dermed som automatiseret salgskanal.

Desuden sendes alle praktiske informationer til kommende kursister ud via Chatbotten.

På den måde har Chatbotten effektiviseret både salgs- og kommunikationsflowet i virksomheden.

Copyright  MI Trade
Powered By ClickFunnels.com